Wij zoeken een (technisch) Applicatiebeheerder!

  • 36 uur per week
  • Salaris van maximaal € 4.383 (schaal 8)
  • Een hybride werkomgeving

Wie zijn wij? 

Als Regionale Sociale Dienst Kromme Rijn Heuvelrug (RSD-KRH) zoeken wij een nieuwe collega die zich graag in wil zetten voor een inclusieve samenleving. Een samenleving waarin iedereen mee kan doen, wat iemands achtergrond ook is. Dat is namelijk precies waar wij ons als RSD-KRH voor inzetten. Wij werken voor 5 gemeenten in de regio, met gezamenlijk meer dan 200.000 inwoners. Ons kantoor is gevestigd in Zeist. Meer over onze organisatie lees je op de pagina 'Bestuur en organisatie'.   

Wat ga je doen?  

Als (technisch) Applicatiebeheerder zorg je voor optimaal werkende applicaties zoals Suites voor Sociaal Domein, JOIN en Stratech. Je beheert de technische componenten van de applicaties in samenwerking met de RID (serverbeheerder) en bent sparringpartner bij technische vraagstukken. Verder zorg je voor stabiele en veilige koppelingen tussen applicaties en componenten (datadistributie, berichtenverkeer), en neem je deel aan projecten om de technische aspecten van nieuwe koppelingen en/of applicaties gereed te maken.

Samen met je Applicatiebeheer-collega’s denk je mee over innovatie en het verbeteren van onze dienstverlening. Je bent een technische topper die als centraal punt fungeert tussen onze infrastructuur, applicaties en (externe) koppelingen met onze systemen. Daarnaast ben je gesprekspartner voor onze ICT-dienstverleners. 

Concreet ga jij:

  • De applicatie-architectuur onderhouden en adviseren over verbeteringen;
  • Applicatie-updates coördineren richting interne applicatiebeheerders en leveranciers;
  • Zorgdragen voor actuele en volledige technische documentatie van alle applicaties die onder functioneel applicatiebeheer vallen;
  • Certificaten beheren en vervangen in samenwerking met de externe leveranciers;
  • Een coördinerende rol vervullen bij storingen en zorgen dat interne applicatiebeheerders en leveranciers snel tot een oplossing komen;
  • Technische processen vastleggen en bijhouden, inclusief het documenteren van verbeteringen;
  • Analyses uitvoeren om applicaties technisch te optimaliseren;
  • Ondersteuning bieden bij interne en externe audits op het gebied van informatieveiligheid.

Wat wordt jouw team?  

Je wordt onderdeel van ons team Informatiemanagement. Dit team valt onder de afdeling Financiën, Informatiemanagement en Facilitair (FIF). Het is een team met professionals die samen verantwoordelijk zijn voor de optimale dienstverlening aan onze interne organisatie.  

Als Technisch Applicatiebeheerder werk je niet alleen nauw samen met je directe collega’s, maar ook met externe partners en leveranciers zoals de RID, Stratech, Decos en Centric. Zo sta je midden in de verbinding tussen onze organisatie en de technische wereld daarbuiten.

Wie ben jij?  

We vinden het belangrijk dat je wil bijdragen aan een samenleving waarin iedereen mee kan doen, wat iemands achtergrond ook is. Ook heb jij:  

  • Een relevante hbo opleiding;  
  • Minimaal 1 jaar relevante werkervaring op het gebied van applicatiebeheer;
  • Affiniteit met applicatiebeheer en technische infrastructuur;

Bovendien...

  • Ben je analytisch sterk, communicatief vaardig en een echte verbinder;
  • Vind je het leuk om zowel samen te werken als zelfstandig verantwoordelijkheid te nemen;
  • Heb je zin om samen te werken met al onze interne en externe collega's en daarmee de algehele kwaliteit van onze dienstverlening naar een hoger plan te tillen. 

Wat krijg je ervoor terug?  

Als collega bij de RSD-KRH krijg je de volgende arbeidsvoorwaarden:  

  • Een arbeidsovereenkomst voor 36 uur per week;
  • Een salaris van maximaal € 4.383 (schaal 8) bruto per maand (gebaseerd op een 36-urige werkweek);
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de CAO SGO en RSD-KRH regelingen;
  • Individueel Keuzebudget van circa 17,05% o.a. in te zetten voor extra verlof, opleidingen, een fietsplan, of om gewoon uit te laten betalen;
  • Een hybride werkomgeving, bijvoorbeeld 50% thuis en 50% op kantoor. We kijken samen naar wat past bij jouw situatie;
  • Toegang tot jouw persoonlijke platform voor fysiek en mentaal welzijn via OpenUp. Dat vinden wij belangrijk;
  • Pensioenopbouw bij het ABP;
  • Volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en opleidingen.  

Meer weten of reageren?  

Stel je vragen gerust aan Marina van Staden, Teamcoördinator Informatiemanagement, via telefoonnummer 06 51 62 75 92. Of neem een kijkje in de verhalen van collega’s en inwoners op de pagina 'Meedoen is maatwerk'.   

Enthousiast geworden? Stuur een mailtje naar vacature@rsdkrh.nl met jouw cv en motivatie.  We streven ernaar binnen 5 werkdagen te reageren. Zien we een match? Dan nodigen we je uit voor een eerste gesprek. 

Deze vacature wordt tegelijkertijd in- en extern opengesteld. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.