De (digitale) dienstverlening van de RSD staat niet stil. Zo kunt u al gebruik maken van 'Mijn RSD', waar u steeds meer zaken digitaal zelf kunt regelen en inzien. 'Mijn RSD' vindt u op de homepage van onze website. Met ingang van januari 2024 breiden wij deze dienstverlening uit.

Uitbreiding 'Mijn RSD'

U kunt nu al online uw uitkeringsspecificatie en jaaropgave inkijken en dowloaden. Met ingang van januari is het ook mogelijk om via 'Mijn RSD' uw inkomstenverklaring digitaal in te vullen. Deze ontvangt u dan niet automatisch meer per post. Via uw mail krijgt u een seintje dat de inkomstenverklaring digitaal voor u klaar staat in 'Mijn RSD'. 

E-mail adres

U kunt vanaf januari uw e-mail adres zelf invullen in uw profiel op 'Mijn RSD'. Vervolgens krijgt u via de mail een seintje wanneer uw inkomstenverklaring klaar staat om ingevuld te worden. Wel zo handig!

In de loop van 2024 gaan we via 'Mijn RSD' nog meer online services bieden. Wanneer het zover is, hoort u dit vanzelf van ons.

Filmpje

In onderstaand filmpje(externe link) leggen we uit hoe 'Mijn RSD' werkt.

Lukt het niet of heeft u hulp nodig?

Lukt het u niet om vanaf januari uw inkomstenverklaring digitaal in te vullen? Of heeft u problemen met 'Mijn RSD'? Neem dan contact op met onze Formulierenbrigade. Zij helpen u graag. De Formulierenbrigade heeft verschillende inloopspreekuren waar u gebruik van kunt maken. Voor een overzicht van de inloopspreekuren klikt u hier. Natuurlijk kunt u ook mailen of bellen: formulierenbrigade@rsdkrh.nl / tel. 030 - 692 95 00.

Geen internet?

Heeft u geen toegang tot het internet? Dan kunt u gebruik maken van de computers bij de bibliotheek. Vanaf half januari kunt u weer gebruik maken van de computers op de begane grond bij de RSD. Vanwege onze verbouwing kunt u deze tijdelijk niet gebruiken.