Bij de Regionale Sociale Dienst Kromme Rijn Heuvelrug (RSD) werken we aan een inclusieve samenleving waarin voor iedereen plek is. Daarom begeleiden wij klanten naar werk of een andere manier van participatie, zodat ze vanuit hun eigen kracht een bijdrage kunnen leveren aan de maatschappij. 

Het sociaal domein is volop in ontwikkeling en dus zijn wij dat ook. Wij zoeken uitdrukkelijk de samenwerking op en werken zoveel mogelijk lokaal. Soms is dat nog pionieren en uitproberen, maar dat maakt het werken bij de RSD juist leuk. Wij zetten samen de schouders eronder en hebben hart voor de zaak. Spreekt dit je aan? Kom dan bij ons werken!

De RSD is een intergemeentelijke sociale dienst en biedt een vangnet voor de inwoners van de gemeenten De Bilt, Bunnik, Utrechtse Heuvelrug, Wijk bij Duurstede en Zeist die tijdelijk niet of onvoldoende in hun inkomen kunnen voorzien. 

Wij zijn op zoek naar een Informatiemedewerker voor 36 uur per week (vacaturenummer 23-015)

Als Informatiemedewerker draag je zorg voor het (digitale) archief. Je zorgt ervoor dat het volledig, overzichtelijk en toegankelijk blijft. Binnen het team zien jullie samen geen enkel detail over het hoofd en wordt er nauwkeurig gewerkt. Hard werken, samenwerken en een heldere communicatie staan hierbij centraal. Het is een afwisselende functie met een uitgebreid takenpakket waarin ruimte is om je persoonlijk te ontwikkelen en bij te dragen aan de dienstverlening van de RSD. 

Dit ga je doen

  • Je bent verantwoordelijk voor het scannen van documenten in het kader van digitale vervanging;
  • Je zorgt voor een juiste registratie;
  • Je verwerkt inkomende en uitgaande (digitale) post;
  • Je zorgt voor het verzendklaar maken van uitgaande (digitale) post;
  • Je voert controles/correcties uit op documentregistraties, gedigitaliseerde documenten en dossiers;
  • Je draagt bij aan het opleiden en bewust maken van collega’s op het gebied van correct archiveren;
  • Je denkt mee/adviseert over gewenste wijzigingen/verbeteringen in de werkprocessen, werkwijzen, procedures en instrumenten;
  • Je sluit aan bij diverse digitaliseringsprojecten;
  • Jouw oog voor detail en nauwkeurigheid draagt bij aan de kwaliteit van het digitaal informatiemanagement binnen de RSD.

Wat vragen we van jou?

  • Je bent georganiseerd, nauwkeurig, pragmatisch en hebt oog voor detail;
  • Je bent in staat je eigen werk te managen en prioriteren;
  • Mbo werk- en denkniveau met een gedegen achtergrond in informatiemanagement of een Mbo+ opleiding in de richting van archief is een pré

Je herkent je hierin

Samenwerken | Netwerken | Initiatief | Klantgericht | Resultaatgericht

Dit bieden wij je

  • Een arbeidsovereenkomst voor 36 uur per week;
  • Marktconform salaris van maximaal € 3.612,- bruto per maand, op basis van een 36-urige werkweek;
  • Individueel Keuze Budget van circa 17,05% wat je kunt inzetten voor extra verlof, opleidingen, het fietsplan of extra salaris;
  • Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de CAO SGO en RSD KRH regelingen;
  • Volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en opleidingen.

Meer informatie?

Heb je vragen over de functie, het werk, het team of de sollicitatieprocedure? Bel of app naar Marina van Staden: 06 51 62 75 92.

Solliciteren

Enthousiast geworden? Dan hopen we snel van je te horen!! Mail je motivatie en cv vóór 1 oktober 2023 naar vacature@rsdkrh.nl. Ben jij de match die we zoeken, dan nemen wij contact met je op om kennis te maken!

Deze vacature wordt zowel intern als extern opengesteld.